Anne_adayi33 Günaydın anneler 🌸 Sabah istifra ederken bir anda bir ıslaklık hissettim çamaşırımda ve evet baktığımda biraz fazla ıslaklık vardı. Herhangi bir kokusu yoktu ve su gibiydi, devamı gelmedi bir kere oldu. Bu arada 18+3 hamileyim. Normal midir sizce?
Tugceonur Anne_adayi33 nasıl akıntın olursa olsun doktorunuzu bilgilendirin amniyon sıvısı olabilir yada enfeksiyon olabilir burda ki insanlar doktor değil ki iyiliğiniz için söylüyorum yanlış anlamayın . Cok az lekelenmem olmuştu ilk defa 29+5 haftalık gebeyim damla damla oldu burda yazdılar olabilir şöyle böyle gitmedim hastaneye şimdi 5 gündür hastanede erken doğum riskinden yatıyorum kesinlikle dinlemeyin kimseyi sonra pişman olursunuz allah korusun
Crn1996 Anne_adayi33 canım benim de başıma gelmişti doktora gittm normal bir akıntıymış su olsa durduramazsın sürekli gelirmiş merak etme kokulu ise koyu renkli ise enfeksiyon olabilir doktora sormanda fayda var 🌸
Ayssmom Benimde geliyor en başından beri çok araştırdım normal diyorlar ama çok kokulu filansa enfeksiyon ya da mantarın olabilir diğer türlü su olacağını zannetmiyorum o haftalarda ⭐️ Gün içinde daha fazla gelirse doktoruna danış derim
Serapveminikleri Tugceonur az önce birine yazdım dünden beri leke geliyor ne yapayim diyor Dr git ne yapacaksin ki hayır buraya sorarak ne anlıyorsunuz ki.. bende 24 te leke gördüm erken doğum yaptım hiç bir leke kanama normal değil
Anne_adayi33 Teşekkür ederim kızlar.. Doktoruma söyledim gel bir bakalım dedi şuan hastaneye gidiyorum.
Anne_adayi33 Evet şimdi geldim kızlar.. Amniyon sıvısı değilmiş, bebek gayet iyi 🧿 vajina girişindeki bezlerden gelmiştir o sıvı dedi enfeksiyon riskine karşı fitil verdi..
Crn1996 Anne_adayi33 çok şükür canım bana da öyle demişti doktorum hamilelikte sıvı akıntı normaldir bol su iç enfeksiyon riskine karşı ☺️
Crn1996 Ebru555 16.haftada olmuştu ama normal akıntıymış çok şükür bebeğin suyu iyi dedi doktor zaten bu haftalarda sıvı sızması pek rastlanılan birşey değilmiş sağlıklı gebeliklerde ☺️
Crn1996 Ebru555 Birde canım Allah korusun zaten sıvı sızmaya başlarsa onun ardından hemen sonra düşük veya erken doğum belirtileri olurmuş şiddetli ağrı kanama gibi şeyler yani
Ebru555 Crn1996 ya belkıde bosa stres yapıyom 10 gun once sordum ıyı suyu dedi bende 1 aydır var bu akıntı sızıntı olsa illa belirti verırdı
Crn1996 Ebru555 canım bebeğin suyu iyi dediyse sıkıntı yoktur zaten eğer sızıntı olsa Allah korusun hemen ardından şiddetli ağrıyla kanamayla birlikte düşük ya da erken dogum olurmus doktorum söylemişti içini ferah tut☺️