bebegamin1 herkesin yaşadığı deneyim farklı ben kendi hastanemde radyoloji uzmanına yaptırdım 30 dk baktı çok inceledi ve çok iyi geçti :) ayrıca 450 tl verdim çok uygun bir fiyat değil cm cm inceledi bebeğimi gözükmeyen yerlerde çok uğraştı bakmak için iyi bir deneyimdi :)