Lyl1453 7+3 haftalığım üçüzlere hamileyim demiştim keseler göründü çok şükür 26 ocakta kalp atışını dinliycez migdem çok fena kuscak gibi oluyorum kusamıyorum habire migdem kalkıyor sizler nasılsınız bakalım
Nermin_Medis Lyl1453 çoğul hamilelik için bir ilaç filan aldınızmı? Ve ya gün filan aldınızmı doktordan?
Gzmkk Lyl1453 ailede ikiz var mı benim eşim ikiz benim olursa düşünmeden duramıyorum sizce olma şansı var mı
Lyl1453 baby3_ kalp atışını ne zaman duydunuz ben 6+3 Ken kese göründü kalp atışı için salı günü gidicem ama şöyle bir problem var benim üçüz 😃
baby3_ Lyl1453 ben 7 de ikisini de duydum sizde duyarsınız diye düşünüyorum. Allah sağlıkla kucqğınızq almayı nasip etsin. 3 ayrı kese mi var
mommyjean Gzmkk canım benim eşim de ikiz erkek genelde etkilemiyor olursa da tesadüf olur. Mesela anneannemin ikiz oğlu var torunlarından Bi tanesi de ikiz doğurabilir genetik yani bakalım piyango bana mı vuracak😁
Lyl1453 mommyjean olabilir benim kayınvalidemin babaannesi ikiz doğurmuş benimde babaannemin annesi ikiz doğurmuş o piyangoda bana vurdu😀😀
Gzmkk mommyjean valla benim sülalede kimsede yok ama eşimin babaanne tarafında varmış sonrada kaynanamda olmuş bana denk gelmez belki ama benim çocuklarımda olabilir inşallah öyle olur gerçi sağlıklı olsunda 😁