berceste 14 gün önce 38+1 haftalık doğum yaptım.Doğum hikayemi yazmayacağım, ama merak ettiğiniz şeyler varsa cevap vermeye hazırım.☺️
tazegebee berceste canım öncelikle gozunaydin anali babali saglikla buyutmek nasip etsin Rabbim. normal mi yoksa sezeryan mi oldun bide sütün ne zaman geldi
berceste tazegebee Teşekkür ederim.Normal doğum yaptım, 11 cm açıklık ile doğuma aldılar.Sütüm 4.gün geldi.
mommy_bee Doğumdan sonra annelik hissi geliyor mu hamileyken sadece kafamizda kuruyoruz. Dogum sonrası nasil bir sey bi anda bebek kucağında olunca.