Mehtapakgl Bdp yinede sakin tutmaya kendini. Bem o bütük depremde kal geldi resmen. Ev ne zaman yıkılacak diye bekledim. Neyse allah korusun. Dediğim gibi sakin tutmaya çalış kendini
Mehtapakgl tazegebee sağol canım çok teşekkürler 9. Kattayım bende. Taşınmanın zamanı geldi anlaşıldı.
Bdp Mehtapakgl o büyük depremde nasıl sakin kaldım aşağı indim hala şaşkınım zaten allah korudu resmen 🙏🏻
Mehtapakgl Bdp vallahi bir şekilde kaldım inanki bebek için 🤦🏻♀️zor oluyor ama panik yaparsan daha beter olacağım tanımıyorum kendimi. Allah korusun hepimizi
Oysul Herkese çok geçmiş olsun. Geçen sefer eskişehirde hissetmiştik o kadarı bile korkutucuydu. Yerinde yaşayanların allah yardımcısı olsun. Umarım herkes iyidir. Inş. Tekrarı olmaz. Tekrar geçmiş olsun 🙏