Prensees Magnezyum eksikliğidir. 32 haftaligim. Bugün kontrolüm vardı ben de de var ağrı. İdrar tahlili yaptirdi doktor temiz çıktı. Magnezyumu sabah ta iç dedi. Günde 1 taneydi. 26 27 . Haftalarda da gitmiştim sırf bu ağrı yüzünden. O gün magnezyima başlatmıştı. Sizin de ondandır.