Meryemcakmak01 22 haftalık olduk dışardan bebeğimin hareketleri belli değil ama içerden hissediyorum göbek deliğimden ⅘ parmak asagıda hissediyorum böyle olması normal mi çok asagıda gibi sanki ilk gebeliğim bilemedim sormak istedim
Gizmolata Meryemcakmak01 geziyordur bence, benim dışardan belli oluyor 23. Haftadayım bazen göbek deliğimin hizasında bazen altına kıpraşıyor🤷🏻♀️
Bsmlh Meryemcakmak01 normal bende 23 haftadayım bazen rahıme vuruyor ama ben dışardan ½ görmeye başladım dün 1 kez gördüm mesela ilk ikinci degıl benım sayısını unuttum kayıplarım çok 🙈