Var canım ben ama bu yemeyle içmeyle pek alakalı değil açıkçası çünkü normal tansiyon değil yani biz tansiyon hastası değiliz bu gebeliğe bağlı daha doğrusu plesanta ve kan basıncına bağlı bir durum şeker olsa yemek açısından kısıtlanırsin ama tansiyonda kısıtlama yok. Sadece düzenli kontrol saglicaksin iyi bir tansiyon aletiyle 14/9 sınır birinden birninin bu değerde olmasi yeterli böyle bir durumda doktorumla iletişime geç gebelik zehirlenmesi denilen olaya sebep olabiliyor yüksek tansiyon benimde hep muaynelerde 14/9 13/9 çıkar ama eve gelirim düzelir bı iki kere 15e çıktı idrara baktılar vs serum bağladılar normale döndüm ama eğer sürekli devam eden tansiyon yükselmesi olsaydı 24 saatlik idrar takibi ve tekrardan ayrıntılı ultrasona sokucaklardi çok şükür suanlik öyle bişey yok ama takip etmelisin