EzgiAggez Kızlar 38. Haftanın içindeyim. Yani 37+4 günlük. Bugün çatı muayenesi oldum. Çatı muayenesinden sonra herhangi bir açılma oluyormu? Ya da doğum yapan suyu gelen sancısı olan var mı ???
Nihanozturk EzgiAggez dün bende oldum henüz hicbisey yok 😄 Bebegin başı dogum pozisyonunda ama daha biraz yukarda vakti var dedi bana doktorum