Zhrblt her doğum farklı aslında bu kişiye goretdegisen birşey olduğunu düşünüyorum bebeğe ve anneye annenin o anki psikolojik durumuna bile bağlı olan birşey doğumda.kaslar ve hormonlar.bir arada çalışıyor mesela.vok stresli olan bir gebe doğumda ağrıları çok hissedebilir adrenalin hormonu vücuttaki ağrı kesici yerine salgılanan endorfini bastırır çünkü. Ama sakın ve güzel.bir ortamda destek alan doğuma odaklanmış bı gebe bünyesi naif bile olsa belki çok rahat bir doğum yaşayabilir gevşemek ve akışına birakmak çok onemli bu noktada :)