Eessrra Kızlar ben 26+4 haftalık gebeyim az önce tuvaletimi yaparken kırmızı kan geldi. Bu durumu yaşayan varmı napmalıyım çok korkuyorum lütfen yanıtlayın
Ayseege6156 Eessrra kan geldiyse doktora gidin beklemeyin gebelikte kaçıncı haftada olursanız olun kan gelmesi normal değil bence beklemeyin acile gidin bi yarında kendi doktorunuza görünün
Sevgiinur Eessrra makattan geldiyse kendini zorladıysan olur ama normal rahimden geldiyse direk acile git canım sakin ol ama korkulacak bir şey yoktur. Dua et 🙏
Eessrra Gamzeakd Bebislerimiz Didem34 Gizmolata Aselinannesi12345 Sevgiinur Didem34 Ayseege6156 Busbus58 kızlar Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim çok şükür iyiyim sadece yorgunluktan olduğunu söylediler dün biraz ayakta kaldım bebiş için bi kaç şey aldım avmde onun yorgunluğundandır dedi şuan kahverengi lekelenme var oda eski kanmış geçermiş
Aselinannesi12345 Sorman bile hata hic bekleme hemen acile git kan gelmesi hiçte normal bi durum değil
Gizmolata Eessrra İçini ferah tut, olumlu düşüncelerle git Allah’ın izniyle önemli bişey değildir inşallah. Bizlere hayırlı haberlerini ver mutlaka♥️
Didem34 Eessrra insallah öylesine bir lekedir haberdar et bizi canm dualarımız seninle Allah yardımcın olsn sakin ol
Bebislerimiz Evet bizede yaz cnm guzel haberlerini bekliyoruz bakarsin doguma da alirlar hic korkma zamani gelmiş zaten annesi 🌼
Ayseege6156 Eessrra çok şükür sevindim ikinizin adına da ama dikkat edin yinede kendinizi yormayın böyle durumlarda mutlaka doktora gidin 🌸