SR0121 Aniden ağrı oluştu kaburgalarım batmaya başladı 2 gündür devam ediyor regl sancısı gibi Ağrı oluyor bazen bi bilginiz var mı kızlar ilk gebeliğim
Nuray23 SR0121 benimde kaburgalarim agriyordu makat durusta bebek kafasi agritiyomus. Asagida da baski var ayaklarindan dolayi. Heryerim agriyor. Allahim yardimcimiz olsun
Deletedmom10 SR0121 benim kaburgalarım biraz çıkık nasıl diyim bikinide belli oluyor sivriliği hamilelikte ileri dönemde çok etkilermi beni bu durum sizlerde bile ağrı oluyorsa ben napcam acaba
Busbus58 SR0121 ayakları ile ittirince ağrıdığını okumuştum o yüzden sordum. İçiniz rahat değilse lütfen doktorunuza danışın
-mercimek- Rahim fazla büyüdüğü için kaburgalarda baskı yapıyor ve sırtta kaburgada ağrı oluyor benim de özellikle sol tarafımdaki ön kaburgalarım fena halde ağrıyor. Doktora sorduğumda bunu söylemişti.