damlali Özel hastane ve devlet hastanesi arasında asla ayırım yapmam ama Ümraniye eğitim ve araştırma hastanesinin doğum bölümü ne kadar iyiyse kadın doğum da yapılan kontroller,ultrasonlar,doktor ilgisi rezil ve berbat durumda daha geçen hafta gittim kontrol e ama adı kontrol hiç birşey yapmıyorlar doğru düzgün kontrol ne kelime ağzını açıp konuşmaya tahammülü kalmamış doktorla muhattap olursan ne ala asistan var sonuçta:) abartıyorum zannedebilirsin ama gidince göreceksin ilk doktorum Rabia Merve hanımdı yine bir tık iyiydi ama şuan o da gitti ben özelde kontrol olacağım artık mecburen çünkü ilgi sıfır.