Öncelikle herkese merhabalar. ☺️ Ben hamile kaldığım günden beri karnım ve yanlarım hep soğuk. Hiç ısınmıyor. Ama genel olarak vücudum hep sıcak. Ayaklarım yanıyor mesela. Ezelden beri atlet giyme huyum olmadı.Annem de arada uyarıyor ama. Kayınvalidem sürekli Bebek içerde üşür? Zatürre olur diyor. Haklı olabilir mi ? Ya da mantıklı geliyor mu size de ?