Ben de adanaliyim ilk gebeliğimde metro hastanesi Ferhat erol’a gittim 9 ay boyuncaSonra doğumum onun izne denk gelince yine aynı hastanede Erkan Özer yaptırdı sezeryan doğumu. Sonra Osmaniye taşındık şu an 17 haftalık hamileyim. ve tekrar Adana’ya taşınma durumumuz var ve bu sefer sezeryan sonrası normal doğum istiyorum. Bu konuda duyduğunuz bildiğiniz biri var mı. Bir de ev baktığımız muhit genelde Sezar hospital civarı nasıl bir hastane biz oradayken açılmamıştı henüz. Belki eve yakın diye oraya giderim diyorum tabi doktora bağlı ama