Pamugunannesi1 Benim ilk oğlum 10 yaşında, ilk 6 , 7 yıl olsun istemedim. Son birkaç yıldır olsun istiyorduk sebepsiz olmadı. Birkaç test yaptım ara ara negatif çıktı. Sonra adetim gecikmişti ama hiç aklıma gelmedi amaaan olmaz bekle dedim kendime boşuna ümitlenme diye, sonra 9 gün bekledim olmuyorum. Sonra içimden bir ses dediki boşver test yap ümidin gitsin hasta olmayı bekle nasılsa negatif. Sonra sırf içimdeki Ümit gitsin diye test yaptım bir baktım çift çizgi😅inanamadım tabiki. Sonra hemen doktora gittim 5 haftalık hamileymişim öğrendiğimde karnım çıkana kadar inanamadım😂 çok şükür çok hareketli bir kızım var şuan göbüşümde 25+1 olduk hissetmek çok güzel, unutmuşum herşeyi ilk kez yaşıyor gibiyim. Ummadığı anda geliyor insanın gerçekten 🌸Allah sağ Salim kavuşmayı nasip etsin inşallah hepimizi bebişşlerimize🧿