aysel_dugme İyi akşamlar 🌸🌸🌸🌸 gebeliğin ilk aylarında sıcak su torbasının kullanımı zararlı mı? Geceleri ayaklarımın altına koyup uyumak çok iyi geliyor fakat kaynanam bu şekilde düşük yapabileceğimi söyledi. Bazen belime karnıma da koymak istiyorum fakat ilk gebeliğim olduğu için de biraz korkuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz??? 😕😕😕
ratatosk aysel_dugme sıcak su torbasını rahme yakın bölgeye koymamalısınız. Ayağa koymanın çok Bi sakıncası olacağını sanmıyorum ama Dr unuza sorun isterseniz en doğru bilgiyi ondan alırsınız.
25moonlight-2021 aysel_dugme bende kullanıyorum ama ayaklarıma koyuyorum sadece şu ana kadar bir sıkıntım olmadı
_Elifffffff_ aysel_dugme bende gaz sancısi olduğu için her gün özellikle akşamları sıcak su torbası koyuyorum ayak altlarıma sadece çok faydası oluyor gaz sancıma:)
Aselinannesi12345 Ben ilk gunden beri koyuyorum hatta kasıklarıma bile cok iyi geliyo bu şekilde 30 cu haftaya geldim hala koyuyorum😂😂
BebegimleYeniHayat_34 Rahim bölgesine konması sakıncalı diye biliyorum bende ayaklara koyma ile birşey olmaz sıcak su ile duş almak bile sakıncalı 20 haftadan sonra erken doğuma sebep oluyormuş
Gulay_41 Doktorum bana enfeksiyon için ayaklarını üşütme sıcak tutmaya çalış çok sancın olursa ayaklarının altına sıcak su torbası koyabilirsin demişti, karina koyma istersen sakıncalı olabilir ben duşta bile karnıma sıcak su tutmuyorum
elcindefne aysel_dugme karın ve kasık bölgesine koymak hamile olmasanız bile zararlı. Ayaklarınızın altına koyabilirsiniz ben de öyle yapıyorum