minigimm_41 Esra004 benim de üşür hamile kalmadan oncedende oyleydı şimdide aynı bende kansızlık var ondan belki olabilir düsünüyorum
ikiponcik_annesi Esra004 benimde ayaklarım çotapla bile ısınmıyo ya çok üşüyorum heleki akşamları hiç ısınmıyo alıştm artk azcık sıcak olsa alla alla hastamıym acaba diyorum 😂😂
Hcrblt Esra004 6 yıllık evliliğimiz de ilk defa kışın ayaklarım sıcacık😂Eşim keşke hep hamile olsan diyo😂😂😂
Esra004 Aselinannesi12345 bende gebeligimin basindan beri ayaklarim buz gibi isinmiyor dedim belki kansizliktan olabilir kanimi verdim normal cikti yani bende anlayamadim 🤔🤔
Irmakayla Evet tam 10 haftalıgım bileklerim ve ayaklarım cok üşüyor ısınmıyor bileklerim hep buz gjbi
Babytmr Benim normalde yanarken hamileliklerimde ayaklarım buz gibi ayak bielklerimde öyle🙂 ikiside kız cinsiyetle bi alakası varmı bilemem. Ama ilk bi 2 ay oluyo sadece snra geçiyo üşümeler☺
Esraoden Esra004 Bence var netten bakmıştım erkek bebek bekleyenlerin ayakları çok üşürmüş bende öyleyim hiç ısınmıyor ayaklarım erkek olduğunu öğrendim bebeğimin☺️
Babytmr Esra004 bazıları öyle diyo ama hurafede olabilir 🤷♀️😉 4. Haftamda başladı nerdeyse 9. Haftaya kadar sürdü ikisindede. Şimdi 14+5im doktorum bunada kız dedi diğer belirtilerim farklıydı bi tek ayak üşümem aynı her iki hamileliğimde😂
Safcan Esra004 bence var ya çevremde ayakları üşüyen hamilelerin hepsi erkek getirdi hayirlisi artik 😄
merve8026 Esraoden benim de erkek canım şuan bileklerim ayaklarım buz tutuyor sanki çorap patik giydim öyle yatıyorum bende üşüyorum
Esra004 tgbktszdmr esimin ayaklari zaten su torbasi gibi sıcacık 😁🤭🤭 ayaklarimi onun ayaginin üzerine veriyom oyle isiniyor ayaklarim 😃😃
Esra004 Zeynep_ayaz elhamdülillah namazimi kiliyorum abdest alirken bile cok zorlaniyorum havalarda soğuk sularimizda aşırı soğuk 😑