Meryemcakmak01 çok alma zaten çabuk büyüyorlar insan hevesli oluyor tabi tutamıyor kendini😁 uzun al derim ben yeni doğduklarında anne karnının sıcağını arıyorlarmış çünkü mevsim yaz bile olsa. Ki rabbim bilir ama serin olur Ankara o mevsimlerde genelde. Üşütmesin yavrucuğun. Kışlık kadife tulumlar almana gerek yok bence. Ama uzun kollu pamuksu hastane çıkışları alabilirsin. Bir tane kalın battaniyen olması yeterli her ihtimale karşı.