Herkese iyi geceler
Bilirsiniz normal doğum yapanlarda genelde karın kalmaz çabuk gider . Ama sezeryan olanların karnı kalır genelde. Gerek dikiş gerek orada ki ameliyat işlemi nedeniyle. Ben normal doğumdan geriliyorum ama normal denemek isterim. Ama son çare sezeryan derse , bu kalıcı göbek işi nasil olacak sezeryandan sonra karnı tamamen giden eski haline dönen var mi?