Merhabalar gögsümün üst kısmında bir sertlik olustu salata gibi upuzun bi damar sismis gibi kahve alana kadar. Hatta meme mastit masajı yapıp o aksam sıktım krem gibi süt tıkacı gibi süt geldi. genel cerraha gittim enfeksiyon var dedi ve antibyotkle birde krem verdi. kücüldü o alanım ama tam anlamıyla sertlik gecmedi. Cok korktum kücülmez falan diye. Kanser oldugumu düsündüm. Cok agladm bir kızım var ve suanda 18 haftalıkta hamileyim.Kanseri antibiyotk kücültmez dimi? Bu konularda bilgisi olan veya doktor olan arkadaslar var mı acaba?