Hma_66 öncelikle çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına al bebisini inşallah 🤲🏻 Benim ilk gebeligimde bacaklarda çıktı sonrasında kasıklarıma atmıştı doktorum bu tür durumlarda 32 yaşına kadar tüm gebeliklerini yapmış ol demişti her gebelikte ilerliyor ve patlamaya kadar gidiyormuş 32 yaş ve öncesi idealmis.Varisli durumlarda 7.ay da yavaştan yürüyüşe başlamak gerekiyormus ama ben öğrendiğimde 7 yi bitirmiş durumdaydım. Çok istiyordum normal yapmayı ve çok şükür ki normal doğumla kızımı kucağıma aldım. Fakat doğum sırasında da dikişlerim doğumdan daha uzun sürdü varisler şişmiş ve patlamak üzereydi bu yüzden çok dikkatli dikiyorum dedi. Şuan kızım 3 yaşında ikinci gebeliğini yaşıyorum daha çok küçük ama ilerleyen zamanlarda ne olucak bilmiyorum. Dr unu iyi seç canım oda çok etkili oluyor kendini de korkutma çoğu hamilelerde olabilen bişey yeterki hareketsiz kalma ve yuruslerini aksatma bunları yaparken de Dr unla sürekli irtibat halinde ol.biraz uzun oldu ama 😊 umarım açıklayıcı olmuştur