27+3 haftaligim , evet bende heleki bu hafta cabuk yoruldgumu farkettim yuruyuse cikiyorum hergun cikmaya calisiyorum daha dogrusu normalde bir saat yururdum bu kadar yorulmazdim yarim saatte nefesim kesiliyor resmen 😌 hazirliklara hala baslamadim otuzdan snra yavas yavas baslarim gbi 🙂 istahim acik ne bulursam yeme pesindeyim 🤦🏼♀️ Oyle .. 🌸