Yldzz97 maşallah gerçekten bu sene erkek senesi gibi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Ben de bu cuma gidecem inş kontrole öğrenecem sanırım kendini gösterirse tabi bebişim…biraz da korku var ilk bebeğimi folik asit eksikliğinden kafasındaki açıklıktan dolayı kaybetmiştim 🥺 pekili ikili testi ne zaman yapıyorduk siz yaptınız mı?