Esrasrgzl Kizlar ben cogul gebeligin 9. Haftasindayim ama karnim aksama dogru acayip sisiyo ve geriliyo bu normalmi sizdede oldumu boyle bisey sanki davul gibi gergin hissediyorum kendimi aksamlari
Minnakhamis Esrasrgzl 21+4 haftalık ikizlere hamileyim bendede var akşam oldu mu birşey oluyor şişiyorum 😞
Egeasigi Esrasrgzl normal canım bende 9.haftadayım benimde 2 gündür karnımın üst kısmında ağrı var sanki taşlaşmış gibi sert sizlerde böyle yaşadınız mı hiç
Esrasrgzl ratatosk davul gibi gerginlesiyo karnim hatta bazen diyorum simdiden boyleyse ilerleyen aylarda napicam ben diye gecermi acaba bebeklerim buyuncede boyle olursa naparim ben😞
Esrasrgzl Minnakhamis gecmiyomu yani gergin hissediyorum karnimi hatta bazen bebeklerim buyunce nasil olur diye dusunuyorum😞
ratatosk Esrasrgzl biz çoğul gebeler biraz fazla şişiyoruz 🤭 şu an o gaz gerginliği yok bende geçti o günler ama şimdiden karnım çıkmaya başladı. Gaz yapmayan yiyecekler tüketmeye çalışın belki rahatlatır.
Minnakhamis Esrasrgzl bende geçer diye bekledim ama geçmedi 😞 kabızlık, şişkinlik, gaz hamileliğimin başından beri peşimi bırakmadı 😞 aynen aynısı bende diyorum şimdi böyleysem sonlara doğru napacam diye 🙇🏻♀️😂
Esrasrgzl ratatosk kaçıncı haftadan sonra geciyo acaba bebek buyuyunce bu siskinlik gibi olmuyo dimi daha degisik biseydir yani 😁
Buketkucuk Esrasrgzl benim çoğul gebelik değil ama benimde o haftalarım da çok fazla şişkinliğim olurdu. Sanırım gazdan oluyor🙊
sukran97 Esrasrgzl canım bnde 26 haftalık ikiz gebeyim benimde çoğu zaman başından beri öyle oluyor özellikle tuvalete çıkamadığım ve gazım olduğu zamanlar dAha sert oluyor şuan 8 aylık hamile gibiyim zaten göbüşümüz fazla büyük😂 Allah yardımcımız olsun inşallah🙏🥰
Esrasrgzl sukran97 cok kötü oluyorum ya boyle patlyacak gibi oluyo davul gibi gergin oluyorum bebek buyuyunce siskinlik gibimi oluyo yoksa daha degisik biseymi cok merak ediyorum🙈😁
ratatosk Esrasrgzl benim 12 gibi düzeldi o gerginlik ama şimdi yukarıda 21 ve 26 haftalık olan arkadaşları görünce acaba bu mutlu günlerim kısa mı sürecek diye Bi işkillendim🤭🤭
Buketkucuk Esrasrgzl canım 12.haftadan sonra ilk üç aylık dönemde yaşanan çoğu sıkıntı bitmeye başlıyor 16.haftada tamamen bitiyor artık
Esrasrgzl ratatosk ay insallah bi daha olmaz cok gicik bindurum ayakta duramiyorum gerginlikten sanki karnim patlicak gibi oluyo 😣😁
sukran97 Esrasrgzl yok benim hiç değişmedi gerginleşiyor karnım dediğin gibi patlayacak gibi hissediyorum bende yemek yemeye korkar oldum artık çünkü açken normal yedikten sonra şişiyorum ben😂 sade maden suyu iyi geliyo bana kraplarım da başladı çünkü ayaklarımda onları da hafifletiyor biraz🤗