Eski9 15+6 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolümüz vardı gelişimi vs yolunda şükür Dr suanlik kız görüyorum haftaya tekrar gel bakalım kesinlestirelim dedi bende gördüm ekrandan bacak arası boştu değişir mi sonradan ?
maybeoneday Eski9 benim o haftalarda gittiğimde erkek demişti ama daha küçük bir sonraki geldiğinde tekrar bakalım dedi ve kız demişti 😂 sonra bikaç kere daha gittiğimde gene gene sordum kız ❤️
Smy238 Eski9 13 de erkek dedi 16 da kesin erkek dedi 😌değişmez bence seninkiside ben belki kordon görmüştür diye bekledim ama erkek 🥰🐣
psychologist Bana 10.haftada erkek dedi haftaya 12 de ikili taramada yine net söylerim dedi bilemedim 16ya kadar beklesem mi
Eski9 Smy238 bende gördüm zaten ekranda boştu yani Dr kesinleştirmek için haftaya tekrar çağırdı hayırlı sağlıklı olsunlar elbette insan merrak ediyor