Ganime27 evet en çok da buna üzülüyorum herkes birlikte büyür diyor ama zorlukları çok üstelik kızım kolik bebekti ilk 3 ay uyku görmedim camlardan dışarı bakıp sabaha kadar ayağımda salladgm günler aklıma geliyor birde sezaryen olduğu için çok ağır geçirdim o yüzden de ara vermek istiyordum sezaryen sonrası normal doğum yapmak için olmadı kısmet