Sevgiinur Mevaninannesi21 benim üstten baktı rahim ağzıma ve kafasına bebeğin , alttan mı bakması lazım dı ?
Zmra-13 Valla bakmıyoruz dedi doğum anında baklyo dedi dedim benim doğumum ankara şehir hastanesinde olcak felen bakmadı nstye bağladı sancılarım için acaba gitsem mi doğum yapcağım hastaneye kontrollere ordamı devam etsem
Sevgiinur Zmra-13 kendini nasıl rahat hissediyorsan o hastaneye git canım bu haftalar en önemli haftalar aklının kalmaması lazım bişeyde
Doruktoprak 37+2 bugün itibariyle ❤️ sancılarım olduğu için dr um. Adalat başladı cuma tekrar muayenemiz var en azından 38 olsunda diyor 36+6 3000 gr dı
Doruktoprak Sevgiinur inşallah canım oğlum sürekli soruyor anne ne zaman doğcak diye çok merak ediyo 😍😍 hatta bundan sonra bi tane daha olsun diyor 🤭🤭
Sevgiinur Doruktoprak haha bizde şuan 2. Çocuk kavgası ediyoruz eşimle 😂 ay canım Allah bağışlasın da önce bi onları büyüt sonra düşün derim . Ben bi doğurayım bi zayıflığım kendimi güzel özgüvenli hissedeyiim sonra Allah nasip ederse olsun istiyorum 😌
Doruktoprak Sevgiinur 🤭🤭benim sezeryanda 3. Yolunu ömür boyu kapatıyorum 😂😂 tüplerimi bağlatçam 2.de süpriz oldı zaten 52 küsürle hamile kaldım 73 oldum çok hız aldım sebebni anlamadım sağ salim doğurayım eski halime dönmek için uğraşçam
Sevgiinur Doruktoprak zayıf olduğun için hemen verirsin canım , ya tüpleri baglatmak için çok erken değil mi kuzum , Rabbimin vermeye gönlü oldu mu korunsanda oluyor ama
Doruktoprak Sevgiinur 34 yaşındayım canım zaten benim birde panik atağım falan var bu hamileliğimde zor geçiyor normalde ilaç kullanıyordum ama bıraktım çarpıntı nefes darlığı panik atak maffetti beni daha 3. Çok zor benim için Rabbim olmayanlara versin inşallah isteyipte..
Kubra8989 Sevgiinur 38+1 olduk haftaya çarşamba sezeryan günümüzü aldık bizde 37+2 de 3560 gramdı bugun 2600 çıktı şaka gibi 🙈sol kasıklarda ağrı baskı mide yanması bulantısı dışında günümüzü bekliyoruz bizde
Kubra8989 Sevgiinur 300 500 gram artı eksi oynar deniyorda fazla geldi bize baya cihaz dan kaynaklı sanırım ama insanın kafası takılıyor işte
Sevgiinur ilseng aşagı doğru baskı yapıyor bebiş demekki tam yerleşmek için , acısı bile başka ya tarif edemiyorsun saniyelik
ilseng Sevgiinur aynen genişlediğini hissediyorum zaten iyice indi bebek oraya. Bakalım ne zaman gelecek bizimkiler 🥰
Atsyifn Sevgiinur aynn bnde öyle yaşıyorum saniyelik ağrı giriyor ama can atıyor resmen bir haftadir çekiyorum bn
Kubra8989 ilseng 37 de 3560 38 de 2600 çıktı şehir hastanesinin cihazlarının güzelliği ortada maşallah 😏