paradiseeeeee İyi geceler sevgili anneler decavit kullanıyorum. Ne zaman içsem kendimi fil gibi şişkin hissediyorum içmediğim de gayet rahat kuş gibiyim 23 haftalık hamileyim sizlerde varmı böyle şeyler
sugarfamily paradiseeeeee decavit bende bulanti yapti kullanamadim doktoruma soyledim degistirdim ama siskinligi hatirlamiyorum 🤷♀️
Tubisssss paradiseeeeee yok kız sen ne zaman ıcıyon sabah mı akşam mı bende kullanıyom ole bşy olmadı bende
paradiseeeeee Mrv24 sabah kahvaltıdan sonra içiyorum akşam da içsem bi şişiyorum valla niye öyle acaba 😢
Tubisssss paradiseeeeee ama en ıyı bebek ıcın ilaç mıs o vıtamını cokmus bnm doktor doğuma kadar kullan dedı
sumeyye8aslan Tubisssss bende bastan beri kullanıyom 25+1 olduk hâlâ kullanıyom bende öyle bişey yaşamadim
Aytendoganayguven İçtiğim zaman bendede şişkinlik yapıyor 🙄 ama doğuma kadar kullanmamı önerdi doktor 😊