Ben 33. haftadayim devlet hastanesine gittiğim için bir ay sonra randevu gözüküyor bende bir aydır gitmiyorum riskli gebeliğe randevu vardı sadece yarına bende aldım mecburum öyle yada böyle kontrole gideceğim neresi olursa olsun haksız mıyım kızlar bir aydır gitmiyorum çünkü kontrole randevuyu da normal muayene için bir ay sonraya veriyorlar doğuma da bir ay gibi bir süre kaldı zaten