Ben ilk gebeligimde badem yag kullandim bana faydasi olmadi cok catladim bu gebeliktede aynisefa krwm kullaniyorum 25 haftadayim ilk catlaklar oldugu icin henuz cok yok ama bi iki yerde ufak catlamalar var herkes karnin dar falan diyo ama ben ne yaltiysam fayda etmedi bence bunyeden bunyeye degisiyor