Uygurelif korkmayın genel olarak çok kişiye söylüyorlar zaten bir hastalık veya anomalilik değil bebeğe bir zararı yok. Down sendromu riskini yükseltir diyorlar. İki farklı yerde kontrole gidiyorum. Geçen ayrıntılı ultrasonda da bakıldı radyoloji doktoru bana var dedi doktorlardan biri de bar dedi. Sonra diğer doktor dedi ki bunu asla kafana takma çünkü ben göremiyorum dedi 15dk uğraştı kan akışları normal ki zaten yaptırdığın ikili uçlu test sonuçlarına göre çok çok dusuk ihtimal dedi. Açıkçası zaten onlar söylediklerinde de hiç takmamıştım ihtimal sonuçta siz de takmayın hic