Uygurelif Lavaboda suya uzanırken sağ taraftan giren bir ağrı var ve bu abdest almak için ayağımı lavaboya kaldırdığımdada oluyor. Sıkıntılı ağrılı bir durum başına gelen var mı 22+2 yiz
Mores Uygurelif ah canımm çok tehlikeli gebeliği öğrendiğimden beri abdesti lavaboda alıyorum ama ayak yıkamayı küvette yapıyorum.
Busranur_06 Benimde kasık ve karin ağrım vardı acile gittim yeni geldim hatta idrar enfeksiyonu cıktı 16+1deyim bende sizde bi doktora gözükün bence
Sedanury Busranur_06 şuan benim belim zonkluyo çok ağrıyo üşüttüm galiba gitsem hastaneye bişy yaparlar mı .
Sedanury G07arslan 20 haftamdayım çok kötü agrım var bel kasıklarda korkuyorumda bebegime bişy olur diye 😔
ikincimucizemmmm Bende bugün beşinci haftadayım daha çok yeniyim bugün akşamdan beri sol kasık kısmım agrıyor neden bilemiyorum
Uygurelif Ilık dış iyi gelecektir yalancı sancı için beden hazırlık yapıyormuş sanırım sen yinede bi doktora git için rahatlasin
Mores Uygurelif lavaboda ayak yıkamak bence tehlikeli kayıp düşme ihtimalinde var canım. Ani yada sert hareketten kaynaklı ağrılar için doktora danışmakta fayda var ama genelde kalça kasık çatı kemiği ağrıları bebek büyüdüğü için normal karşılanıyor
Sedanury G07arslan Sabaha kadar ağrı çektim sonra agrım geçti daha doktora görmedim pazartesi randevum var diye