Magnezyum u ihmal etme canım.ben de 32.haftamdayim.biraz fazla yurusem yada ayakta fazla kalsam kasıklarımda ağrı çok oluyor.karnimin hemen altı.bide artık agirlastigimi hissediyorum.oturup kalkarken zorlanıyorum.son bir haftadır da hep ağrım oluyor .