Biyolog-anne Merhaba, Türkiye hastanesine giden varmı, hangi doktora gidiyorsunuz yorumlarınızı merak ediyorum. Ben hastanemi değiştireceğimde…
BegumIscanTunc Biyolog-anne ben gidiyorum canım çok memnunum hastaneden ve doktorumdan Ayşe Meryem Uslu çok iyi ve çok sevecen
Buussee Biyolog-anne ayşe meryem usluya gidiyorum çok memnunum çok güzel bilgilendiriyor sesi bile insanın içini rahatlatıyor kesinlikle tavsiye ederim
Hayalizlerim Biyolog-anne iki kez Özgür çetiner e gittim hiç memnun kalmadım çok hızlı muayene ediyor çok hızlı konuşuyor ultrasonda bebeğimi doğru düzgün göremiyorum bile o yüzden bu ay ona gitmeyeceğim haftaya randevu aldım Ayşe Meryem uslu dan ona iyi diyorlar bakacağım inşallah bu sefer iyi doktora denk gelirim
Biyolog-anne BegumIscanTunc teşekkür ederim bende Ayşe solaroğlunu duydum iyi diye. Araştırmak istedim
Hayalizlerim BegumIscanTunc Bu arada konu açılmışken sana sorayım canım Ayşe hanımın randevuları hep böyle dolumu ? Diğer doktorlar öyle değil onlarda hep boş var
Biyolog-anne Hayalizlerim inşallah 🤲🏻🤲🏻Bende Pazartesi gidicem ama kendi doktorumda tarif edemediğim bir eksiklik var içim rahat değil. Türkiye hastanesi iyi dediler de bakalım inşallah ikimizde memnun kalırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hayalizlerim Biyolog-anne Ayşe hanımın randevuları dolu ben pazartesi günü aradım bir hafta sonrasına randevu bulamadığım çarşamba gününde birkaç boşluk vardı o gün almak zorunda kaldım
Biyolog-anne Hayalizlerim ayy cidden mi 🙈🙈🙈 ben tabi hep gideceğim gün sabah arayıp alıyordum eski doktorumda böyle bir şey yaşamadım. Sabah ilk işim randevu alayım bari inşallah vardır
BegumIscanTunc Hayalizlerim evet canım hep dolu düşün ben 1 ay önceden randevu alıyorum 24 Şubat’ta tekrar kontolum var bugün randevu aldım
Hayalizlerim Biyolog-anne aynen ben internet sitesinden baktım bitek onun öyle dolu ☺️ Hayırlısı artık gidip göreceğiz 😇
Biyolog-anne Hayalizlerim hayırlısıyla artık bakalım ben sadece Pazartesi günü gidebiliyorum. İnşallah bulurum randevu bi hafta daha beklemek istemiyorum 😓
BegumIscanTunc Biyolog-anne canım söyle bişey var ama Türkiye Hastanesi arayıp doktor Ayşe Meryem Uslu ya bağlayabilir misiniz dediğinizde asistanı özlem hanımla konuşabilir randevu doluluğu olduğunu söyleyip randevusuz gelebilirsiniz diyor ben çoğu zaman randevu alamadığım da arayıp Bilgi veriyorum ve randevusuz gidiyorum