Kızlar benim adet düzensizliğim var.Pazar adet oldum ancak kanama şekline 3 gün sonra dönüştü hep çok az leke geldi detaya indiğim icin kusuruma bakmayın merak ettiğim ilk gebeliğimde ben satı bilmiyordum simdi not etmek istiyorum ama ilk lekelendigim günü mü not alsam,kanamam başladığı günü mü?Yani aslında doğrusu nedir bilmiyorum.Fikriniz var mi?