Gulsah7171 Kızlar İzmir sada Hastanesi’nde doğum olcak nasipse 16 temmuz 2019da kızımı doğurdum 1950 liraydı şu an 3500 lira olmuş doğum hastaneyle konuşup indirim gibi bişey oluyor mu aranızda indirim yaptıran var mı böyle