Gulenay1234 Selam anneler 😊🌸 bebişimin fotoğraftaki gibi bi çok tulumu var bazıları siyah beyaz birleşik halde ayrı mı yıkamam gerekiyor koyuya atsam beyazına boyası gelebilir açığa atsam altındaki siyah renkten bulaşabilir bilemedim valla kendi kıyafetlerimi çok önemsemem ama bebiş kıyafetlerine çok özenmiştim kazaya kurban gitmeden yıkasam iyi olur 😂Bebek kıyafetlerini böyle siyah beyaz olunca tek ayrı mı yıkıyorsunuz arkadaşlar?Kaç derecede hassas/Elde yıkama programında mı yıkıyorsunuz normal günlük programlar zarar verir mi kıyafetlere ?Pamukluya atsam süresi çok uzun programın teşekkürler şimdiden [url=https://hizliresim.com/fHEESL][img]https://i.hizliresim.com/fHEESL.jpg[/img][/url] ortadaki tulumdan bahsediyorum arkadaşlar böyle bi çok kıyafeti var beyaz siyah karışık 😂😂
Mores Gulenay1234 ben de geçenlerde böyle bir post açmıştım. Ordaki önerileri dikkate alarak yıkadım. Beyazlar açık renkliler ve koyu renkler olmak üzere üçe ayırdım. 30derecede 600sıkmada 30dk yıkadım 🤗mis gibi oldular🥰 size de kolaylıklar diliyorum
Aslihan_trker Gulenay1234 Koyu renklilerle açık renklileri ayır canım.Ayrı yıka ama Yinede içine renk koruyucu kağıtlardan koy 1 tane miğrosta satılıyor.Ultra hassas yıkamaya ver tamamdır👍🏼
Ayssmom Gulenay1234 ben beyazları pamuklu 60 derecede yıkadım koyularıda bebek programında 40 derecede yıkadım. Attığın takımların üstü beyazlarla altı koyularla yıkanacak birlikte değil😄
Ozlem23 Gulenay1234 benim kendimin siyah beyaz bı ustum var ben onu açık renklilerle yıkıyorum bişi olmadı şimdiye kadar öyle yapabilirsin
Gulenay1234 civcivimm_ siyah beyaz bir ya koyu renk mi atsam açık renklilere mi yoksa ayrı bir şekilde mi atsam canım?
Gulenay1234 Mores sağol kuzum bende 600 devir yok 800 var olur mu o😊 Beyazı çok yok genelde açık ve de koyu takımları var ortadaki tulum hem siyah hem kar beyazı onu şaşırdım ayrıyeten mi yıkasam diye😊
Mores Gulenay1234 olur bence seçme şansı var diye öyle yaptım. Bilemedim ama renk vermesinden endişe ediyorsan ön yıkamanı elde de yapabilirsin. makina için genel olarak tecrübeli annelerimiz kısa süreli ve düşük ısıda olmasını önermişlerdi.
Gulenay1234 Aslihan_trker ayırcam kuzum açık renk açık renkliler koyu renkliler koyular ama hem siyah hem beyaz olanları ayrı mı yıkasam dedim iki renk birden ne açığa atılıyorlar nenkoyuya 😘
Gulenay1234 holly bende yok kız ondan 😅 hassas ta yıkarım büyük ihtimal de şu hem siyah hem beyaz kıyafetlere fitilim ne koyuya atılıyor ne açığa 😅🤣
semra_366 Canım ben mendil aldım. Beyazlar çok olunca onları bir makine, açık bir makine koyu diğer tüm renkleri de bir makine yaptım mendile geçti hep renkler karışmadı. 30 derecede 1 saat yıkadım. Sorun olmadı
Ayssmom Gulenay1234 küçücük onlar annesi ya 💙 ben de üşengecim şu an ütü yapıyorum oturduğum yerden asla popiş kaldıramam😁😁
Gulenay1234 Ayssmom kız ayrı programda tek onu makineye atarım yine de elde yıkamam 😂😂😂 üstümde bi rehavet var sürekli uyumak isiyorrum 😂😂😂
Gulenay1234 Ozlem23 teşekkür ettim kuzu siyah boyamaz değil mi 30 derece hasssas program da biraz tecrübesizim😊