İyi akşamlar hanımlar 18haftalık 2. hamileliyim ilk hamileliğimde gebelik şekeri çıkmıştı bundada çıktı ilk öğrendiğimde değerlerim yüksekti diyetle düşmeye başladı o sıra ölçüm aletimide değiştirdim şimdi normal seyrinde gözüküyor benim sormak istediğim bu akşam yemekte 3yemek kaşığı beşamel soslu etli bezelye yemeği yedim yarım dilim tam buğday ekmeğiyle 1.saatte şekerim 124 çıktı iyi bi değer ama ben kendimi yemekten sonra çok halsiz yorgun hissettim başıma ağrı girdi uykum geldi şüpheye düştüm acaba şekerim yükseldi de makine mi yanlış ölçüyor diye acaba bezelye yükseltir mi sizler yiyormusunuz bi sıkıntı oluyor mu