Kızlar merhaba rahim ağzı yetmezliğim var ve serklaj işlemi yapıldı, aynı zamanda şekerim olduğunu öğrendim yediklerime dikkat ediyorum diyetime uyuyorum ama suyum fazlaymış ve doktor erken doğum olabilir dedi şuan 29+4 üm. Başına böyle birşey gelen var mı ya da neler yapmam gerekiyor biliyor musunuz ?