Melek_attin 6 aylik çalışan anne adayıyım ve bacaklarimin her ikisi de agriyo merdiven zor çıkıyorum parol içiyorum lakin geçici süre etkisi oluyor sonrasında ağrı gene şiddetleniyor. Vitaminlerimi de kullanıyorum. Sizce ne yapmalıyım? 😐😐
Eliffff Melek_attin canım doktorunla bi konuş istersen.magnezyum takviyesi rahatlatıyor biraz.ama günlük kalsiyum alımına da dikkat et
elif0690 Melek_attin Benim de bacak ağrım vardı canım..Doktoruma söylediğim de hemen magnezyum başlayalım dedi..Biraz daha rahatladım..Siz kullanıyormusunuz?
ozgeg_ Melek_attin kesinlikle magnezyum iç. Ben de bi haftadır fln içmiyordum dün bacaklarım çok ağrıdı hemen magnezyum içtim snrasında hissetmedm ağrı falan.
elif0690 Melek_attin Kesinlkle başlamalısınız..Benim gece kramplarımı ağrılarımı baya azalttı..Sizde de işe yarar umarım..