1 haftadır dış gebelik kabusuyla yatıp kalkıyorum. Ameliyattan iğneden son anda döndüm en son kendiliğinden düşebilir diye eve gönderdiler 3 gün sonra tekrar gelmek şartıyla. Beta hcg cok yüksek değil 615 en yüksekti. 492 ile çıktım hastaneden. Vücut kendisi atar mı işlem yapılmadan, tecrübelerinizi paylaşır misiniz lütfen…