ElifKarata belizdoruk ilk kan aldılar sonra şekerli suyu içtim 1 sat bekledim sonra birdaha alındı 1 saat daha bekledim toplamda 3 kez kan alındı 2 saat bekledim
belizdoruk ElifKarata Benimde bu değerler civarda sadece açlık 80 si işte sınırda dedi o kadar ama sıkıntı var demedi doktorunla görüştün mü. Peki
belizdoruk ElifKarata korkulacak bişey Yok bence. Canım doktorum açlık 80 1.saat 140 normal dedi dikkat et dedi çünkü ben aşırı kilo alıyorum 😂😂😂 bebişte belki iri bebiştir şekerden değildir inşallah korkma annesi benim 26+0 da 920 gramdı 34 cm
ElifKarata Eebbrruu deletedmom6295 Tesekkrler arkadaşlar şeker Yok bebeğin iriliğide genetik yapıdanmıs çok sağolun ☺🙏🙏
Sedaby ElifKarata oo ozaman kilolu bir bebis geliyor🙏😍 ne mutlu sana. Annem hep der yiyen bebekten korkma diye😂 Ben istahsiz bir bebekmisim umarim kizimda benim gbi olmaz hersyi yer ve kilolu olur diye dua ediyorum
elif0690 ElifKarata Merhaba canım..Benim de 23. Haftada neredeyse 800 grdı..Şekerden şüphelendik..Ama çok şükür temiz çıktı..İnş senin de bebilin sadece biraz kilolu okacaktır😍
Lonelinesss ElifKarata çok sevindim canım sen diyordun ya zaten eşimde bende iri yapılıyız diye size benzemiş demek ki maşallah