sedefyrs1101 Merhaba, 12+2 hamileyim, bugün ikili taramaya girdik sonucu yarın alıcam Anlayan varsa cinsiyet tahmininde bulunabilir mi? Pek belli değil gerçi ama doktor tahminde de bulunmadı merak ediyorum
ArasAsya sedefyrs1101 @Gulsen4224 canım sorabilirsin tahminleri %90 çıkıyo ☺️ İnşallah yarın banada bakar doktor bisey demesse
oglum0603 Safcan doktorda erkeğe benzetti:) resimi googleden hızlı resim yükle var oraya yüklüyorum, sonra çıkan url yi kopyaliyorum buraya yapistiriyorum
2_pamukannesii Ben resim paylaşamıyorum arkadaşlar yardımcı olur musunuz linke tıklıyorum resim seçiyorum ama paylaş diye bişey çıkmıyor
oglum0603 Mavi87 doktorumda erkeğe benzetti 🤗 bu hafta ikili tarama için başka doktora gidicem bakalım o ne dicek