Minnak_anne21 ben kullanıyorum markası inci değil ama boncuk ağda hepsi aynı zaten markası farklı sadece. Ama söylenen gibi acısız değil bnce. Yani ben yıllardır ağda yaptığım için artık acıyı çok hissetmiyorum ama sonuç olarak kökten çekiyor acı oluyor. Genital de diğer ağdalara göre daha kolay kullanımı. Bezsiz olduğu için, yapış yapış olmadığı için. Birde koltuk altında denedim çok memnunum ama diğer taraflara hala sir kullanıyorum ondan da vazgeçemedim zahmetli olmasına rağmen 😅