Hulya340 Sozde yarışım var sabah 1 den beri akşam 10 oldu bekliyorum onu geçtim 2. Sezeryanim bu korkuyorum bisey olur mu dikişlerde sıkıntı olur mu dogum dan sonra bakalım
Msydn6 Hulya340 geçmiş olsun yatışınız yapılmadı mı halen 😪 bende o hastaneye gidiyorum orda takipliyim doğumda orda olcak merak ettim doğumdan sonrada yazar mısınız🌸 inşallah hayırlı doğumların olsun canım tez zamanda kurtulursun inşallah
iki2MelekAnesi00 Hulya340 Merhabalar gerçekleşti mi doğumunuz nasılsınız koktuğunuz gibi oldu mu nasıldı hastahane
Hulya340 Geleceklesti gece 23 30 gibi doğum a girdim biraz zor oldu genel anestezi yapılmadı belden aşağısı uyusturuldu biraz zor oldu benim acımdan:) ama oğlumu kucağıma sapa sağlam aldım şükür
iki2MelekAnesi00 Hulya340 Sizin tercihiniz dışında mı oldu belden uyuşturulma…Ortam ilgi iyi mi peki bu arada Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu
Msydn6 Hulya340 şimdi pandemi dolayısıyla da genel anestezi yapmıyorlarmış diye duydum çok zorunda kalmadıkça hayırlısı olsun gözünüz aydın yinede 🌸🤗 şimdi nasılsınız süreç nasıl geçti ne zaman yürüdünüz ilk ağrı acı oldumu ameliyattan sonra