Denizcyc Merhaba. 8+1 günlük hamileyim. Karnımın alt kısmında ara ara hafif sancılar oluyor. Öksürürken filan artıyor. Kanama veya başka herhangi bir şeyim yok ama korkuyorum. Randevuma daha zaman var doktora gitmeli miyim?
Azrabetulunannesi Denizcyc herkeste olan birşey bend e de olmuştu 29. Haftadayım bir sıkıntım yok şükğr