Eminebr Tülay yorulmaz hakkında bir tane şikayet duymadım ben doğumumu onda yaptım çokta memnun kaldım dur kızım sakin ol kızım diyip sakinleştirdi hep. Çoğu arkadaşıma ve eşimin arkadaşlarına tavsiye ettik onlarda çok memnun kaldılar ondan. 2.ye hamileyim yine doğumuma kendisi girsin isterim