newmomys Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 23.Haftamdayım. Çok fazla saç dökülmesi başladı her elimi atışımda toplu bile olsa 5-6 tel mutlaka elime geliyor, salık saçla durmanın imkanı yok artık. Var mıdır önereceğiniz birşeyler?:) iyi akşamlar🌸
Serendipity newmomys Kubrams55 ayni sekilde asiri dokulmem vardi Revox markasinin biotin ve kolejenli sampuanini aldim cok ciddi fark etti ben cok memnun kaldim. Daha once de bitkisel bir suru sampuan ve bakim yagi denemistim bu kadar onlememisti bu cok fark ettirdi umarim size de faydali olur
Gzdehnm newmomys aynı şekildeydim doktorum Demir eksikliğinden dedi. Günde bir içtiğim Demir hapını ikiye çıkardı ve dökülmem de kesildi gerçekten
Memmedli newmomys benım hıc hamılelıkte dokulmedı hatta aacayip uzadı gürleşdi. Ama emzirirken cok fazla dokuldu😑 bir yıl devam etdi şampuan felan yardımcı olmadı.
newmomys Memmedli bu zamana kadar benimde normalinden çok daha hızlı uzamıştı saçlarım ama son 10 gündür çok fazla dökülmeye başladı🥺
Buketkucuk newmomys zaten hamileliğimden önce yıpranmış, yanmış oldukları için çok fazla dökülüyordu saçlarım şimdi hamileliğimde daha da arttı gibi. Banyoda elimi saçıma attığım gibi tutam tutam kopup dökülüyor. Tararken zaten tarak saçlarla doluyor vücudumun her yerinden saç telleri topluyorum ne ürün kullandıysam geçmedi. Yapacak birşey yok sanırım gebelikten sonra kestireceğim biraz belki iyi gelir