Deletedmom_5 Sanki adet olacakmışım gibi bel ağrım var birde iki gündür vajinamın alt tarafında bir baskı var sanki ıkınırmış gibi değisik bir sey. Normalmi bu durumlar yani doktora gitmeme gerek varmı sizce ?
Dilek58 Deletedmom_5 bende 13+3 canım bnmde bugün vajınada tuhaf ağrı hissettim oturamıck kadr bir kaç dakika sürdü ara ara kasık ağrımda oluyr neden oluyr bnde bilmiyrm sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah bebişler aynılarmış bide 😂😘
Fly38 Deletedmom_5 bende bi kaç gündür bel ve sırt ağrısını aşırı hissediyordum. Alt tarafada nadiren bıçak saplanır gibi saniyelik ağrı giriyordu uzun sürmüyordu günde 4 - 5 kere kadar. 14+3 haftalığız. Dayanamadım doktora gittim çok şükür iyiydi bebek bir sorun yokmuş. Magnezyum yazdı doktorum. İsterseniz sizde bir danışın
Deletedmom_5 Dilek58 ya demekki normal korkulcak bir sey yoktur insallah sağlıkla alırız kucağımıza 😄 cinsiyeti belli oldumu sizin
Dilek58 Deletedmom_5 aynen öyle canım 😌 yokk canım haftaya randevum var bakalım söylicekmi 14+5 oluyrz o zaman sen öğrendinmi cinsiyeti 😂 normalmi sezeryanmı seninki
Deletedmom_5 Dilek58 valla ben normal istiyorum ama bakıcaz doktorumuz ne dicek 🙄 cinsiyetini göstermedi çok hareketsizdi tembel uyuyodu 😄 bende haftaya gidicem bakalım 🤷